Akce
Fotografie k obsahu

Fojtka, Vláčilova ulice, č.p. 31

50°48´47.1"N 15°05´21.8"E

poslední dům v ulici i obci při vstupu do Jizerských hor v nadmořské výšce 465 m.n.m.
vzdálenost od golfového hřistě Ypsilon je 1 km.

vzdálenost
do Liberce 12 km (centrum)
na okraj Liberce 6 km

E-mail: radkavancova@seznam.cz, petrvanc@seznam.cz

Web: www.chatagolf.cz

Trasa:

Z Liberec směr Frýdlant, první obcí za Libercem je Mníšek, v Mníšku na první křižovatce odbočíte vpravo přemostěním přes Jeřici na Raspenavu, vlevo je Pošta, vpravo obchod se smíšeným zbožím a Obecní úřad Mníšek, následuje levotočivá zatáčka v které odbočujete vpravo směr Fojtka, za železničním přejezdem pokračujete vpravo a míjíte po pravé straně Mníšeckou přehradu. Dále pokračujete alejí stále po hlavní komunikaci, po 700 m je vpravo odbočka na Golf Y (dostatečně značené). Chata je vzdálená od této odbočky přibližně 1 km. Stále po páteřní komunikaci Fojtky přijedete na točnu autobusu (větší plocha vhodná i pro parkování), v pravo s hospodou "U Pýrků", na tuto točnu navazuje ulice Vláčilova, značená je jako "slepá ulice" (je zde i tabule s označením ulice Vláčilova). Poměrně ostrými zatáčkami a prudkým stoupáním se dostanete na konec obce (budete míjet všechny odbočky). Chata je umístěna přímo pod lesem, po levé straně nad závorou a zákazem vjezdu do lesa (vše zřejmé z fotografie v obsahu "HOME" a také v "GALERII", mapa s červeným kruhem, který označuje polohu nemovitosti, je v tomto obsahu "KONTAKTY" v záhlaví), vjezd pro návštěvníky je samozřejmě povolen, parkování je na vlastním pozemku nad chatou.

Pozn.:

V případě, že od Mníšecké přehrady pojedete stále po hlavní komunikaci a nebudete nikam odbočovat, nemůžete tuto chatu minout, je posledním objektem v obci, nad ním jsou pouze lesní pozemky Jizerských hor, vodní nádrž Bedřichov aj., ...tato komunikace (asfaltová) pokračuje do Bedřichova, ale vjezd je povolen pouze obsluze LČR, CHKOJH, aj.vybraným, ...nebo umožněn těm, kdo se nebojí zákazů, překážkou ale mohou být na zámek zavřené závory.

A v zimním období doporučujeme řetězy, přestože je komunikace obcí pravidelně úpravována pluhem, některé "dvojkolky" to bohužel nezvládnou.